Sunday, December 21, 2008

أعترافاااات ليليه

Sunday, December 21, 2008


انا عيانه اوى اوى لدرجة انى بكتب بوست وبقول كدة انا بترعش واتنفض ومش قادرة افتح عينى من كتر السخونيه شكلى هسمعكم سلااام بودعك أأأة اخر وداع بودعك المهم انا قلت اخلص نفسى من ذنوبى واعترف حبة اعترافات واريح ضميرى واهو كلوا على الله
ماماااا
*******
فا كرة ياماما لمه كنت فى ثانوى واتحرقت بالمكوه فى ضهرى انا روحت قلت لستو الى انتى حرقتنى فى ضهرىوعذبتينى وألفت عليهم فيلم بتاع شادية وانى عايشة دور سيدة فى البيت ... انا عملت الفيلم دة علشان مردتيش تدينى فلوس زيادة أجيب بيهم سندوتش كبدة بالطحينة وانتى لحد دلوقتى مش عارفة همة لية ثارو اوى عليكى لمة روحتى هناك؟ ...طبعا كلكم عايزين تعرفوا ازاى المكوه وصلت لضهرى امممممممممم لازم تعرفوا يعنى*** لمة كنت فى ثانوى كنت بحب اوى انكش شعرى وانزل بى ولحد دلوقتى بحب اوى ابقى منكوشة كنت ابلوا بمية مبلوله وانفشوا وانزل كان قميص المدرسة يتبل اوى من وراء ضهرى المهم كنت كل شوية اقلعوا واكوى لحد ما تأخرت ندهت مصطفى وولعت المكوة على سته وووو؟
********************************
فاكرة برضة لمة ستو جبتلك جلباية غالية من السعودية وانتى كنتى فرحانة بيها اوى واختفت فى ظروف غامضة..انا كنت وقتها بأخد حصص بتاعت التدريب المنزلى والميس قالت الى عندوة جلباية قديمة ممكن يعملها روب منزلى ويبقى كدة استفدنا من الجلباية القديمة وعملنا شئ مفيد انا جبت المقص وانتى مش موجودة وقصتها من النص لكن مطلعش روب ولا حاجة!!!1 ولا طلعت جلباية من تانى ولا بنطلون برمودا حتى؟؟؟
فاكرة برضة... لمة كنا بنتفرج على الفيلم الاجنبى الرعب بتاع دراكولا وانا كنت بترجمهولك واقولك: ان دراكولا اتحول بقى كدة علشان امه كل شوية تقوله خس ..خس.. لحد ما جتلوة عقدة نفسية وبقى كدة وكانت اعراض التحول الاوله ان عينا بتحمر بليل وهكذا. وان اول حد قتلوة فى الفيلم هى امه نياهاهاااا.وانا بليل اقعد ت ادعك فى عينى جامد علشان تحمر ونمت جانبك علشان اخوفك علشان متقوليش خسىىىىىىىى تانى!!1
***************************
بابااااااااااا
***********
فاكر لمة.. كنت تدينى فلوس الدروس بتاعت ثانوى مرة واحدة كل شهر انا كنت بروح انا وامنية صاحبتى نصرفهم ونأكل كشرى فى كل محلاتك يامصر...وكنت اروح اقول للمدرسين انا أبوى لسة طالع من السجن ومورينا الويل وبيخلينى اخدم فى البيوت ومبهدلنى انا واخواتى ال 15 اهى اهى..دة انت كااااااااان بيدعى عليك دعى ياراجل انت*******************
فاكر لمة..خلتنى اشحنلك كارت ابو100 جنية وانا ساعتها فى نفس اللحظة حولت لنفسى50 جنية وقولتلك الست بتقول: رصيدكم الحالى هو 50جنية وانت اتجنينت وقلت ازاى؟؟؟؟ انا قلتلك: تلاقى واحنا بنشحن فى خمسين جنية وقعت جوة الموبيل واحنا مش واخدين بالنا وقلتلك خبط فى الموبيل يمكن تنزل..وياعينى لحد دلوقتى بيخبط فى
الموبيل!!1
فاكر لمة...كنت محجوز اخر مرة فى المستشفى وانا كنت بايته معاك ساعتها والدكتور قالك لو حسيت بهلاوس ولا حاجة او شوفت الدنيا خضرة ابقوا استدعونى علطول..لكن لو مشفتش دة يبقى عدينا مرحلة الخطر وانا ساعتها مليت من القاعدة لوحدى معاك وكنت عايزة فلوس وقالتك: بابا هات فلوس انزل اشترى زعتلون استرتش وسندوتش همبرجر ..روحت قلتلى: زعلتون اية يابنت ال...انتى مش شايفة الظروف الى انا فيها..روحت انا اتغظت اوى واستنتك لحد ماتنام ورحت جبت كشاف اخضر وولعته واقعد اقول عووووووووو وانت من الخضة اغمى عليك وندهت الدكتور واقعد يديلوة من بتاع الكهرباء دة لحد..ياعينى مابقى لمة يمشى من جنب اى لمبة تنور!!1
***********************************
مصطفى
******************
فاكر واحنا صغيرين لمة طلع المسدس ابو خرز دة موضة وانت كان معاك واحد منهم..ومرة كدة راحت خالتو فيفى خدتة منك وكسرتة واقعدت تزعق ليك عارف لية؟؟؟؟؟
اصل انا قبل كدة وانا قاعدة على السرير ليقت خرزة اقعدت العب بيها فى ودانى لحد مادخلت جوة ودانى وانا خوفت اقول لحد ساعتها..بعد كذا يوم فيفى كانت بتلبسنى الحلق راحت شافتها واتخديت وقالتى اية دة!1 قولتلها :دة مصطفى حطها فى ودانى وخالينى ابلع اتنين على غيار الريق!!1..يعنى كنت اعمل اية ساعتها اقولها انا الى حطيتهاو تقول على مجنونة ولا مجنونة
عااااااااارف كمان لمة ماما بتجبلنا مثلا عصايراو شيكولاته كادبورى بتكون انت لسة برة انا بقى بأكل حاجتى واستناك لمة تيجى واجبلك حاجتك واقولك ماما مجبتش غير عصير واحد وشيكولاتة واحدة وقالتلى خدويهم بس انا قلت: لاااااااا لازم تأكل معايا دة انت اخويا يعنى عشرة فوق العشر سنين ياجدع!!1
*************************************
أااااااااااااااة الى هنا اعزائى المشاهدين تنتهى الاعترافاااااااااات وبجد انا تعبانة بس بحاول اقوام المرض وادعولى انى متحرمنش من ولا مادة فى امتحاناتى فى الاكاديمية العالية للقطن
وياااااااارب يسامحونى دناااااااااااااااااااااغلبااااااااااااااااااااااااان
انا اسمى مكتوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

87 comments:

Empress appy said...

ههههههههههههه يا قويه يا مفتريه يهز الموبيل انت كارثه افرض طلعت الست وقالت له بتخبط ليه وسالها وتقوله بنتك اخدتهم هتعملى ايه هتقولى له ضرايب على الشحن
اعتقد لو قريواالكلام ده يا حبيبى هيسبوكي مش هيعلجوكي ابدا

rovy said...

ههههههههههههه
وحشانى جدا جدا جدا
اشكرك حبيبتى على اهتمامك لغيابى و سؤالك عنى معلش اخذت يومين شوية برد و كان صوتى مبحوح لدرجة تألم فقررت انى ارتاح يومين من نفسى اشمعنى انا ما كنتش لسه اخذت دور البرد ده فى البيت
ربنا ما يحرمنى من سؤالك عنى ابدا يارب
كل دى اعترافات يا نهارى !!!
بس برده زى العسل و ربنا يصبر ماما و بابا و مصطفى المسكين معاكى ..
و طبعا سلامتك يا قمر و لو ان تعبك سمعنا الذ اعترافات بس برضه بعد الشر عنك ..
دمت بود و خير
تحياتى

**sad smile** said...

السلام عليكم

أول زيارة وان شاء الله مش الأخيرة

بصراحة مدونة مميزة جدا ورقيقة

والأستايل بتعاها رائع

هيكون ليا زيارة تانية

أن شاء الله بعد أما أقرأ الموضوع

تحيااتي لكي يا قمر

دمتي بخير ومحبة دائمه

ست البيت said...

د انتي حدوتة
كل دي مصايب

طب نقولك سلامتك ازاي؟
دا انتي ممكن تطلعيني انا شخصيا السبب في عياكي

ولا في مقتل سوزان تميم
واخدة بالك يا آبي

بوست حلو قوي بس مش عارفة اعلق عليه بنفس أنا مش في الموود

كراكيب said...

ههههههههههههههههه
يا مجنوووووووووووووووونة
عوووووووووووووو

اولا..انتي بجد بجد عيانة؟؟
لو فعلا عيانة بجد و بحق وحقيقي فـ سلامتك يا كيكي الف سلامة عليكي وان شا الله اللي يكرهوكي ويدايقوكي ويخنوقوكي ياااااااااارب
وربنا يكون في عون مصطفى وماما وبابا يا جبااااااااارة يا مفترية
ومصطفى ده اكبر واللا اصغر منك يا حتة تحفاية كبيرة اوي..هه؟؟
مليش دعوة انا عايزة ابعت للناس اللي عندك في البيت دول علشان يقروا البوست ده فيقوموا كلهم مع بعض بقبضة رجل واحد يقعدوا كلهم عليكي يفطسوكي وانتي عيانة كدة.. هه

كيكي يا كيييييييييكي يا عسووووووووولة
سلامتك يا حبي سلامتك اوي جدا خالص

mirooooooooo

*الطالبة عفو الله *زوزو said...

هههههه اضحك الله سنك با قمر
كنت بتعملي كل دة
ياااه دنتي شريرة اوي
يا رب بقى يسامحونك
و سلامتك الف سلامة

أحمد فضيض said...

يا للهول :D

أستنفذت رصيدي من الدهشة لبقية اليوم :D

مدونة عجيبة :D

وإن شاء الله طهور

princess said...

ههههههههه
ايه ده انا بقول خليكى عيانة عشان الاعترافات دى ممكن يخلصوا عليكى فيها ههههههه
بس انتى شقية جدا يا بنتى
وحشانى جدا
ومرسى على العلقة اللى ادتيهانى فى المدونة عندى
والف سلامة ان شاء الله انا يا كيكى:)
تحياتى

عمرو وجيه said...

هههههههههههههه

اعترافات صادقة جدا

و شكلك كنت شقية جدا

فتاه حالمه said...

اه يا فضيحه
ايه يا بنتي التشريد ده
انتي ماسبتي حد في البيت علي حاله ده انتي حقنه ههههههههههههههه
بس بردو سكر وعسل
بحبك اوي وحشتيني اوي
ربنا يشفيكي يا عمري والف مليون سلامه عليكي يا رب الوحش
او الكشري يا قلبي
بعد الشر عنك

oRiGiNaL HeArT said...

هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ههههههههههههه
كيكى وحشانى مووووووووووووووووووووووووت والله وبوستاتك اللى زى السكر دى وحشانى جدا
بس انا مكنتش اعرف انك كنتى مفترية اوى كدة
ههههههه
يلا ماعلينا
انتى عاملة ايه دلوقتى والف مليون ومتين الف سلامة عليكى يا حبيبتى
ربنا يشفيكى يارب وتخفى وتبقى زى الفل قبل الامتحانات
وتحلى تمام
الا انتى بتحلى ازاى فى الاكاديمية العالية للقطن
بتنجدى وكدة ولا ايه النظااام :D
واللوك الجديد بتااع المدونة جااااااااااااااااااامد
امور اوى مشاء الله
متنسيش تطمنينى عليكى
ها
متنفضييييييش :D
سلام يا كيكتى :D

Gannah said...

كيكى
حبيبتى
والله لسه عارفة دلوقتى انك مريضة
شفاكى الله وعفاكى
اعترافات خطيرة تودى فى داهية
انا قعدت اقرى البوست وقلت معقولة البنوته الهادية يطلع منها كل ده
دا انتى حكاية
وبعدين حد ينفش شعره كده حطى شوية جل ولا حاجة
بس بجد مش مصدقة
ههههههههه
سلامتك يا كيكى
الف سلامة
اوعى يا كيكى تعملى فيا مقلب انا غلبانه
تحياتى

شفـقــة و إحســــان said...

انتى تحفة يخرب بيت جنانك ومقالبك الفظيعة
ايه يا بنتى افلام الاوسكار اللى كنتى بتعمليها دى؟؟
عموما انا لو منك اموت بقى بعد الادلاء بتلك الاعترافات لانك لو عشتى مش هتقدرى ترفعى راسك ولا تحطى عينك فى عين اى حد فى البيت ومن الاخر كل حاجة هتحصل هتلبسى انتى التهمة
هههههههههههههههه
لا بجد طمنينى عليكى سلامتك الف مليون سلامة
وان شاء الله اللى يكرهك

Unknown said...

حقك على يا قمر
بس والله كلة من الرايدر المتأمر على
انا اسفة لانى مقصرة فى حقك

Unknown said...

ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
هههههههههه
يالهوى انا ميتة من الضحك يخرب بيت فقرك البوست تحفة تحفة تحفة عسل بجد والله موتت من الضحك سلامتك يا انتيختى الف سلامة عليك يا حبى ان شالله اى حد تانى وانتى لا ياااااااارب

maiosha said...

ههههههههههههههه
كيكى تصدقى بالله .. أنا كنت مقروفة من نفسى ومش طايقة روحة ورميت الكتب وقلت أريح خمسة على النت
أنا حالسة إنى دخلت مخصوص علشان أقرا البوست ده

والله إنتى مجرمة .. أنا مش عارفة أبطل ضحك
هههههههههههههه
هموت والله .. ماما عمالة تقولى من برة الأوضة " هو المنهج بيضحك أوى كده ياختى"
متعرفش الحقيقة المؤلمة

بس بجد البوست ده خطيييييييييييير

ههههههههههههههههه

مش عارفة أخد نفسى من الضحك

الله يسامحك

سلام
هههههههههههههههههههههه

أحمد بكر said...

نسيتى تقولى
فاكر يا بيكر لما كنت بقولك يا سقوطة لحد ما سقطت فى كورس الصينى
و كمان بتنزلى بوست من ورايا
و كمان عيانة من ورايا
طب الله يكرمك بقى متنسيش الفلوس الى عليكى قبل ما يحصل حاجه

*^*AL.7aAzZeEnN*^* said...

السلام عليكم


اول زياره للمدونه الرائعه دي

موضوع جميل اووووي و ان شاء الله هيكون في زيارات تانيه

اتمني لك المزيد من التفوق و النجاح و اتمني زيارتك الي مدونتي المتواضعه

kochia said...

عارفة بنت صلطح بابا لما لطمت بالبلدي
اهو انا عاوزة اعمل زيها كدة

ايه اللي انت عملتيه ده
لو قروا الكلام ده وقتلوكي

من غير عيا وبعد ما تخفي
بس دي مصايب مفترية مش قضاء وقدر
انتي مجرمة مع سبق الاصرار والتنفيذ

استخبي تحت اللحاف
اوعي تطلعي السنة دي خالص

منى said...

لهم الجنه والله
ههههههههههه
احنا هندعى انهم يسامحوكى بس احتمال ضعيف مكدبش عليكى الموضوع صعب اوى
اوى تكونى تعبانه بجد
الف سلامه عليكى
اكيد هما بيدعوا عليكى
ماهم نساكين مفيش عندهم حل تانى معاكى
ربنا يكرمك يا كيكى ا رب
ضحكتينى وكان نفسى اضحك
تحياتى يا سكره

مسدس صغير said...

ههههههههههههههه دا انتى كارثة بقى انتى بقى اللى كنتى اخدتى الجلابية وقطعتيها ؟ ههههههه يلا بقى هلوسات عيانه . دانتى هتشوفى ايام.!!اشكرك على البوست الرائع

Zika said...

مساء الخير
وسلامو عليكو
مش عارف اذا كانت دي اول زياره ولا لا
اصلي بشبه عالمدونه دي
عموما
ايه الافترا ده
صباح الاذي
:)
هاخد لفه في المدونه بتاعتك وهاجي تاني
سلام

Unknown said...

هههههههههههههههههه
ده انتي قادره و مفتريه الراجل اتكهرببسببك و بيهز الموبايل
و خلتيه لسه خارج من السجن
ده انتي تستاهلي اشغال شاقه

و مصطفي الغلبان بتاكلي حاجته و بتجيبيله الذي كمان يا جبروتك يا شيخه

و دراكولا اتحول علشان امه بتقوله خس

طيب خسي بقي خسي

الف سلامه عليكي يا قمر

كيكى عوووووو said...

ابى

*************
لا متخافيش الست مش هتطلع اديتها منوم
هههههههههههه
بتقولى فيها محدش ودانى عند الدكتور عاااااا
عوووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

روفى حبيبتى
********
الف سلامة عليكى ياقمر دة حته دور اة فظيع فظيع....شوفتى الاعترافات بحاول اكفر عن سيائى بقى
ربنا يخليكى ليا دايما
عووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

احزان مريم
********
ميرسى لمرورك
عووووووووو

كيكى عوووووو said...

ست البيت
**********
حرام عليكى دنا غلبان
!!!11!
ربنا يسعدك دايما ويخليكى دايما فى مود مظبوط
عووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

كراكيب
********
ااةةةةة والله عيانة اوى كمان..بس بحاول قبل ما افيص خلص ذنوبى واعترف بيهم
علشان اروح بنية صافية
**مصطفى اخويا الكبير
عايزخم يفطسونى ماشى..طب هفجرك معاهم فى الخطة الخمسية الجاية
***************
ربنا مايحرمنى منك وحشتينى اوى على فكرة
عووووووووووووووووووو

محمود حسن العدل said...

السلام عليكم ورجمة الله وبركاتة
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد انا مش عارف اقولك اية
الله يكون فى عونهم جميعا
ليهم الجنة
ههههههههههههههههههههههههه
بصراحة وبدون زعل انتى مفترية
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
اية المقالب دى كلها
دا انتى مش سيبتى حد خالص
بجد بوست جميل دمة خفيف جدا
تحياتى ليكى اختى الغالية
تحياااااااااااااااااااااااااااااااااتى

دعاء مواجهات said...

اية يابت ياكيكى مالك

الف سلامة عليكى

هو انتى بتتعبى عادى كدة زى البشر ولا اية؟؟؟

ما انا لسة مكلماكى من كام يوم وكنتى زى لا زى اية

كنتى عفريته

طمنينى يابت ..

ريمان said...

هههههههههههههههه

ايه ده يا بت ده

بجد عثل

ههههههههههههه

ربنا يكون فى عون امك وابوكى يا بت والله


دى اعترافاتك دى مغامرات والله

هههههههههههههه

عثل

بنوته زى العثل

اموااااااااه

حمادة زيدان said...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أضحك وارجعلك

حمادة زيدان said...

كيكي كيكي كيكي كيكي كيكي كيكي كيكي

يخرب بيت خفية دمك

قاعد اقرا واضحك زي المجانين

يا مفترية ده انتي عندك كمية شر اكتر من الكونت دراكولا

دمك ثكر وعثل

وسلاموزات يا بنوتة
والف سلامة وواعى تتعبي تاني علشان السخونة بتعمل تسييييييييييييح كتيررررررررررر

Nabil said...

بجد بوست جميل وغايه فى خفة الدم

تقبلى مرورى الاول

بجد سعدت جدا جدا بقرايته

وطبعا زمان كل ابطال البوست لم يقوه ها يكونو ممتنين ليك جدا وحلو معظم الغاز حياتهم

ارق تحيه

كيكى عوووووو said...

الطالبه عفو الله
*************
حبيبتى ازييييك؟
انا شريرة..والله دنا غلبانة خالص اهى اهى
الله يسلمك ياقمر وادعيلى بقى
عوووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

احمد
*****
اية دة يوسف بك وهبى بيتكم؟
يالهوى رصيدك رفس
اة ماهى لازم تكون عجيبة مش بتاعت العووووووووو
طهور اية مش فاهمة؟؟؟؟ عموما سمعنى سلام ياما المطهار رشى الملح سبع مرات سبع مرات
**************
لا بجد نورتنى
تحياتى
عوووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

برنسس
**********
ياوحشة وحشتينى
وكل يوم علقة..فاهمة لو عملتى كدة تانى
هههههههههه
بجد وحشتينى وربنا يخليكى ليا
عوووووووووووو

كيكى عوووووو said...

عمرو وجيه
********
أأأأأأأأة
اعتراااااااااافات ليله
مع بعض هلاوس المرض..تودى الىى هذة الاعترافات السرية
*************
شرفتنى بجد..واتمنى اشوفك تانى
عووووووووووو

كيكى عوووووو said...

فتاه حالمه
**********
وحشتينى اوى اوى وبحبك اوى اوى وانتى عارفة
؟؟؟؟
ياحبيبتى التشريد دة عندى ماركة مسجلة
هههههههههههههه
لااااااااااااااااااااا اموت وانا الكشرى لا
يا يعيش يا يعيش
ربنا يخليكى ليا ومايحرمنى منك ابدااا
امواااة
عووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

اوريجنال هارت
****************
ياوحشة ياوحشة ياوحشة
ماشى والله كنت زعلانة منك اوى خالص عاااااا
بس وحشتينى كتييييييييير..اة عندى بكرة كمان امتحان تنجيد مهم ربنا يستر
ادعيلى يا حبيبتى
حاضر من عنيا
تسلميلى ياقلبى دايما
عوووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

جنة
*********
زعلانة منك اوى اوى
******************
شوفتى الى بيزعلنى ممكن اعمل فى اية؟؟
وش لسة زعلان برضة**
ماشى ياجنة عموما ربنا يخليكى ويسعدك
عوووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

شفقة
*****************
حبيبتىىىىىىىىى وحشانى جدااا
بتقولى فيها انا فعلا قربت اموت اهوا من كتر البرد والمرض
اأأأأأأأاة شكلهم حطولى السم فى الكشرى
كلهم خانوك يارتشارد
******************
انا بخير طول مانتى بخير
عوووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

نهر الحب
******
ازيك ؟
ياستى طب ابقى عدى سلمى حتى
دومتى بخير
عووووووووو

كيكى عوووووو said...

انوج
*******
انتيختى ياناس
ان شاء الله عم حتاتة يارب بتاع السيبر
عاااااااااااااااا
وحشتينى اموااااااااة
عوووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

ميوشة..حبيبتى
**************
اقولك على خطة خمسية سادسية من خططى الجهنمية فى تفجير المنهج واى شئ يضيقك؟؟؟
ولا اقولك اتصلى احسن بالمفتش كرومبو؟؟
ولا اقولك حاجة احسن ربنا ياحبيبتى يسعدك دايما ومايخليكى تبطلى ضحك ابدااااا
اموااة
عووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

بيكررر
************
لا تصدق نسيت اقول يا بتاع الشيكولاتة حجم الصغير ام بريزة..ها حجم صغيرررر ونبى لافضحك مستخسر فى 10 حجم كبيررررر سادة هاااا؟؟؟؟عموما خلاص مبقتش عايزهم منك اساسا ياساقوطة
ساقوطة
ساقوطة
ساقوطة
ساقوطة
ساقوطة
ساقوطة
رد
رد ياساقوطة..اصلا انت مينفعش تبقى ناجح فى كل حاجة على طول الخط امال اقول ساقوطة لمين ؟؟ والله فعلا الموضوع دة كان تعابنى انا نفسينا يعنى اروح اخبط على الناس واقول ساقوطة تايه ياولاد الحلال..
*****************
تعالى هناااااااا فلوس ايييييييييييية يابو فلوس
نهااااااارك اسود انا قلت هبطل الكلمة دى لكن انت الى عايزنى اقولهلك شكلك علطول..روح الاول سدد ديونك لعم شنكليح بتاع المرجيح وبعد كدة تعالى اتكلم
سلام ياساقوطة يلا كفاية عليك كدة من فضايح البوست دة
عوووووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

القلب المنكسر
*************
وعليكم السلام
ميرسى لحضرتك وان شاء الله اجئ قريب
عوووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

كوشيا
*********
وحشانى والله
**********
يافضحتى ايوة عارفها؟؟
للدرجتى يا اختشى دنا غلبان والله
يالهوى انا شكلى هعمل من رايك فعلا..والحق اشترى لحاف واستخبئ فى
عووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

منى حبيبتى
**************
مش انتى نفسك تدخلى الجنه
تعالى عيشى معايا بقى؟؟؟
ملكيش حجة اهوا
ههههههههههه
*************
والله تعبانة فعلا ادعيلى ياحبيبتى
ربنا يسعدك وينهيكى دايما
الهم ما امين
عووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

مسدس صغير
**********
اة انا الى اخدتها..لكن للاسف مطلعتش حاجة
عاااااااااااااااا
شكلى هشوف ايام كلوركس بالالوان؟؟
****************
ربنا يخليك ويسعدك دايما يارب
عووووووووووووووووووو

نعكشة said...

ألف سلامة عليكِ يا قمر

شفاكي الله و عافاكي



ان شاء الله هتخفي و تقومي بالسلامة

اومال مين اللي هيخضنا و يخض اهله قبلنا :D

ربنا يوفقك في امتحاناتك

سلام عليكِ

Aиgel said...


هههههههههههههههههه

يا خبر ايه يا كيكي ده
ده أنتي مصيبة
هههههههههه

أوعي تتعبي كده تاني
لحسن اعترافاتك دي مطمنش ابدا على اللي هيحصلك
(:

ربنا يشفيكي يارب

أنتي وحشتيني جدا انتي وكلامك العسل ده


»-(¯`v´¯)-» A↓N↑G↓E↑L »-(¯`v´¯)-»

حسن حنفى said...

ههههههههههههههه

كل ده ومسمياها اعترافات

ممكن تسميها انتحار لو حد قراها مش هيسيبك الابعد ........

:d

محمد عتلم said...

بـخـخـخـخـخـخ
انا جيت وبردلك الخضه يمكن يحصلك حاجه
دا انتى طلعتى شريره بجد يا ساااااااتر انتى المفروض مايجيلكيش برد انتى لازم يجيلك عفريت ..بعبع..وحش..دزنانور. ولو انه مش هيأثر فيكى , انتى اللى هتأثرى فيه
انا بهزر معاكى والله متزعليش
الف الف سلامه عليكى ياكيكي وشكرا على زيارتك

momken said...

هههههههههههه

اذهبى غير ماسوف عليكى

والحمد لله الحمد لله الحمد لله انك مش بنتى ولا اختى

ايه الى عملتيه فى الناس ده؟؟؟؟

دانتى شردتى العيله
طيب وانتى بعد ده كله وانتى فى ازمتك الطاحنه دى لو طلبتى من حد كوبايه ميه وادهالك يبقى يستاهل الى يجراله بقى

فكرتينى بنكته وحده عيانه

بتقول لجوزها انا حاسه انا هبعتلك اغنيه بوادعك اخر وادع علشان كده عاوزة اعترفلك

انى خونتك مره وحده فى حياتى
قلها مسمحك بس امتى
قلت فاكر لما كنت بتلعب فى الفريق الاول ووقتها الجماهير مكنتش بتشجعك
وفجاءه بقت كل الجماهير فى المدرجات بقت تشجعك

هههههههههههههه

انتى تحفه تحفه تحفه اخر حاجه

تحياتى

momken said...

اه وخالص العزاء
لبابا وماما ومصطفى وطانت جارتكوا وكل الى يعرفوكى

واسمعهم اغنيه ظلموة لعبدالحليم حافظ

تحياتى

البت المشمشية حلوة بس شقية said...

ههههههههههههههههههههههههه
اة اسمك مكتوب ياختى
اة تخلى باباكى يهز الموبيل عشان ينزل الرصيد اة منك انتى مشكلة
انا هروح ابلغ عنك
يبقى انتى اللى قطعتى كابل النت بقه
مانا عرفااكى قوية ومفترية بس هقول ايه لولا انك عيانة كنت جبتك من شعرك


ههههههههههههههههه
سلامتك ياقمر واشربى لمون وبرتقال

arsenalwy said...

كيكى

باين عليكى حراميه كبيرة

هههههه

ايه يابنتى كل ده

ده انتى ممكن تعملى فيلم وتحطى فيه المواقف دى

الف سلامة عليكى

zainab said...

كيكى

يا نهار أبض ايه يا بنتى اللى انتى عملتيه ده
انتى لازم فعلا تتوبى
ده انتى بهدلتى الناس
اوعى تكونى لسه كده

تحياتى يا قمر

Anonymous said...

كويس انك عيانة بس بعد كل ده

الحرامي said...

بيا ن رقم 1
بيان تأسيس العصابة
يشرفني انا الاستاذ / حرامي لص نشال

ان اعلن لكم عن تأسيس اول عصابة لسرقة المدونين

واحب اعرفكم اني خلاص بقي عندي عصابتي
واسلحتي ومفاتيحي وطفاشتي واعلن لكم جميعا عن ميثاق الشرف لتأسيس هذه العصابه

ويتضمن المواد الدستوريه التالية
1- ان لا يتم سرقة الا ما هو نفيس وغالي وعلي المدونين اللي أي كلام انهم يتطمنوا لاني مش هقرب ناحيتهم
اما المدونين المتميزين فيعرفو اني هسرقهم هسرقهم
2- اي عملية سرقة او سطو مسلح لن تتم الا بعد التهديد والوعيد يعني هبعت رساله للزبون اقوله اني نويت اسرقه
3- يتم ترك بصمات(تعليق ) علي كل مدونه تمت سرقتها عشان تعرف انها اتسرقت


4- يتم عمل نقطة بوليس (عندي في المدونه ) لتلقي البلاغات والشكاوي والتعليقات

5- لن يتم نشر اي موضوع الا اذا كان مسرووووق يعني انا مش هكتب حاجه من عندي

6- ان جيت في يوم واتقفشت فسوف اعلن توبتي وابطل سرقه واحل العصابه
وعشان تقفشني لازم تعرف اسم المدونة الاصليه بتاعتي اللي هيه مش سرقه يعني
- يتم نشر هذا البيان علي اكبر عدد ممكن من المدونات للعلم فقط
اعلانات مبوبه
اعلان لكل الجرايد الرسميه والغير رسميه
مطلوب مساعدين لحرامي.... علي ان يكونوا خبره لا تقل عن عام في السرقه والنصب والتدوين وعلي من يرغب في التقدم للوظيفه ارسال cv وصورتين او تعليقين
امضاء
الحرامي الكبير

كيكى عوووووو said...

زيكا
*********
مساااااااااااااء النور
يامعلم
**لا دى اول مرة
طب اوعى وانت بتاخد لفة نوه ولا حاجة
هههههههههههه
نورتنى بجد
عووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

ايمى حبيبتى
**********
اجيلك ياحبى واعملك خطة من خططى ونظبطلك بتوع شمس الى عندك دول..نخليهم يستقرا على حل لانلبسهم طرح لانقعدهم فى البيت!!1
لااااااااااااا مش هخس عايزنى اتحول لدراكولا يامفترية انتى
ربنا يخليكى ليا دايما
عووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

محمود حسن العدل
***************
زعلاااااااانة جدا على فكرة وكنت نوية على نية ...
*******************
وعليكم السلام
************
انا انا انا..دنا غلبان خالص مالص اهى اهى..كلكم كدة علية
ماشى كنت زعلانة منك اوى على فكرة هااانورتنى من تانى والله
عووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

دودو حبيبى
**************
اة اسكتى دى العين وحشة بشكل
عاااااااااااااااا
انا ياحبيبتى بخير مادام سمعت صوتك
امواااااااة
عوووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

ريمان صاحبتى
*************
وحشانى خالص مالص
انتظرى البوست القادم
مغامرات كيكى فى الادغال
عووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

حمااااااادة ياجماد
***************
سىىىىىىىىىىىىىى لطفى
؟؟
عرفت لية دلوقتى بقول عووو علشان معميع الشر الى جواى
نياهااااانياهااااا
كع كع كع كع كع كع
عووووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

نبيل
****
ياااااااةة والله حسيستنى انا
كيكى ادهم صبرى
كع كع كع كع**ضحكات متقعطة شريرة
***************
والله والله سعيدة بيك جداا ومرورك الجميل دة تعالى تانى
عووووووووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

نعكشة..نعكوشتى
****************
ربنا يخليكى ليا ويسعدك دايما
ودايما اخدك..وارعبك
عوووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

انجل
**********
لولولىىىىى...كنتى فين والله وحشتينى اوى؟
لا ان شاء الله اخف واكتب مذكراتى
اموااااااااااة كبيرة ليك ياقمر
تسلميلى**
عووووووووووووووووو

كيكى عوووووو said...

ابو حنفى السكرة
*****************
ازييييييييك انت؟
اةةةةةةةةةةةةة دى اعترافات ام ابراهيم***
لا متخفش لو حد شافها..انا مأمنة نفسى وهفجر المنطقة
تسلم
عوووووووووووووووووو

محمود حسن العدل said...

السلامة عليكم ورحمة الله وبركاتة
خييييييييييييييييييير يارب
فى اية كيكى الجميله زعلانة لية
انا مش اقدر على زعل اختى الجميلة
ابدا ابدا
لو على شان مش كنت بزورك تاكدى ان المانع انى كنت تعباااان شوية
خلاص بقى حقك عليا
تحيااااااااااااااااااااااااااااااااتى

Mona Shereif said...

انتى فظيييييييييييييييييييعة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الف سلامة عليكى يا قمر

أبو العريف said...

كيكي
ايه دا ايه الاعترافات دي
دا انت مؤذيه جداااااااا
يالا ربنا يتوب عليكي ويتولاكي برحمته
بس حقيقي البوست جامد جدااااااااا

الحرامي said...

كيكي
انا قريت اعترافاتك
الجامده جدااا واللي تؤهلك ان شاء الله ان تكوني مجرمه محترفه فيكي كل المواصفات اللي بتمناها في افراااااد عصابتي
ومع ذلك دا مش هيمنعني من سرقتك فقررت تكوني من ضمن اول المسروقين
بالعربي دا تهديد
انا هسرقك هسرقك

فتاه حالمه said...

كيكي تعالي مدونتي وكلميني عليها المدونه الي انتي عرفها زي متكلمنا اول مرة تعالي دلوقتي انا مخنوقه اوي ومحتاجه اتكلم معاكي بسرعه الله يخليكي وامسحي الميل بعد كدا

آسو الحياة said...

ايه يا بنتى العمايل الشريرة دى دا انتى حكاية0000000000دمتى شريرة وبخير

أنا حر said...

ههههههههههههه
بجد بوست تحفة انت عارفة تستحقي بجد عن جدارة لقب كارثة
الف سلامة عليكي
تحياتي

سمكه واحده said...

الف سلامه عليكي ياستي ان شاء الله اكيد يكون البرد خلاويس
اول مره اجي المدونه ولقتها تحفه
فكرتيني بنفسي كنت بفصل نور البيت كله لما بابا يكون في الحمام لما ابقي متغاظه منه وكنت بقوم بليل وماما مش موجوده عند تيته اشيل فيشه الدفايه من عنده واحري انام تاني وهو ياولداه يتخض بس راجل بقي مبيكلمش هيقول ايه تبقي عيبه في حقه

كمان كنت بفتح باب الشقه واعمل اصوات وافرقع بمب واحدف البيبان اللي قدمانا( جرينا يعني) بالدزم والشباشب واعمل اصوات الساعه 3 الفجر لما ابقي زهقانه مش لاقيه حاجه اعملها

ده انا لسه حتي وانا شحطه كبيره اول امبارح جه اتصال وست تتصل وتقول ممكن اكلم رضا قلتلها ياستي النمره غلط قالت ازاي ورخمت طب مش النمره كذا كذا قلتلها اه بس محدش اسمه رضا
اتصلت تاني وتقفل رحت اتصلت قلتلها لا والله لسه مجاش اقله مين لما يجي سكتت وقثالت اسم كده

بعد شويه بترخم ال يعني هي اللي بتعاكس علي مين يابا قلتلها يدوبك جه ولسه نايم لما يصحي بقي الست ضحكت وقالتلي ال انا اللي بعاكس
الحمد الله يارب لسه في ناس كتشير كده مش هتعذب لوحدي
تقبلي مروري
لا ده اكيد هتتقبليه ده احنا صحاب كار واحد

دينا حامد said...

ههههههههههههههههههه
والله انتي رهيبه
موتيني من الضحك

الله يكون في عونهم والله دول ليهم الجنة ياشيخة مستحملينك ازاي بس؟

لو في حد ابن حلال يبلغ اهلك عن مدونتك علشان تكفري عن ذنوبك بس بلاش تفهميني غلط
انا بهدي النفوس

تحياتي

Maha Shahen said...

ههههههههههههههه
انتى لو كدا فعلا تبقى كارثه متنقله وخطر علي المجتمع
الله يكون في عونهم
الف الف سلامه عليكى اولا
وخليكى فاكره لما تتعبى تانى تبعدى عن اى مكان وعن الناس لتعترفى فى مره وحد يستغل الاعترافات دى
وربنا يوفقك في الامتحانات والدراسه
وخفى عليهم

Unknown said...

ربنا معاكى فى امتحاناتك يا انتيختى...هاتى بوسة بقى

سارة نجاتى said...

ده أنت كارثة فعلا و أنا اللى بقول على نفسى شقية
وبعدين المكوة على ضهرك؟؟
دماغك كانت فين بس ساعتها؟؟
تحياتى ليكى يا جميلة

Mony said...

ههههههههههههههه


يا نهار


دانتي طلعتي مشكلة يا كيكي

ماكانش باين عليكي خالص الشقاوة ديه كلها

كرانيش said...

ده انتى مش هترودى على جنه يا شيييييخه

dodda said...

لاااااااااا
دا انتى لازم نحيلك على بوش
والا اقولك على اسرائيل عدل

دا انتى انتقمتى من امى انا شخصبا على اللى معملتوش فيا!!!

المهم الخرزه لسه فى ودنك والا طلعتيها؟؟؟!!!

Anonymous said...

ههههههههههههههه كيكى تصدقى بالله .. أنا كنت مقروفة من نفسى ومش طايقة روحة ورميت الكتب وقلت أريح خمسة على النت أنا حالسة إنى دخلت مخصوص علشان أقرا البوست ده والله إنتى مجرمة .. أنا مش عارفة أبطل ضحك هههههههههههههه هموت والله .. ماما عمالة تقولى من برة الأوضة " هو المنهج بيضحك أوى كده ياختى" متعرفش الحقيقة المؤلمة بس بجد البوست ده خطيييييييييييير ههههههههههههههههه مش عارفة أخد نفسى من الضحك الله يسامحك سلام هههههههههههههههههههههه

ولانسيتك فى يوم

ولانسيتك فى يوم
ياااااارب أرحمنى
 
عوووووfokaak meny © 2008. Design by Pocket