Wednesday, April 29, 2009

تااااااااج على ماتفرج

Wednesday, April 29, 2009

ممممم الواحد بقاله فتره جاله خلل فى ظبط الزوايا الى فى نفوخ..وتحس كدة المخ خلاص ريح والافكار بتطير زى العصافير وحبل الافكار اتقطع ومعيش مشابك مقاضيه!!..فى حاله العطب الفنى دة بقى الواحد يعمل ايه يحل تاج على ماتفرج....وانا حدفونى بتاج مين بقى خبطنى فى نفوخى؟؟
دينا حامد مدونة كلمات الى حد دلوقتى معرفش رقم ايميلها!!!1
!ليدى..الى حاليا مكتئبة ومضايقة ومش عايزة ترد على بعد ما استلفت التلاته الجنيه ونبى يا اخونا ادعيلوها ربنا يفك كربها وترد عليه قبل ما اصرف التلاته جنيه!!!
*********************
أيييييييييييييييييييييييييه دنيا يلا نبتدى
***** واعذرونى لو هجيب اسامى شخصيات فى البوست وهكون صريحه جداااااااااااا***
أسمك؟
عنختببقثسثشصزةنابس
المشهور بيه وسط اصحابك؟
يثقصقثسيبسئثش
سنك؟
574845
اسم مدونتك؟
لقفثقصثشص
مجال دراستك؟
غقففثقصث3سث3
الصورة الرمزية للمدونة بتعبر عن ايه؟
ييققسسشسشجح
هل فكرت في اغلاق المدونة؟ والسبب؟
ييساغفلغابفسقث
ايه رد فعلك في حد قل ادبه عليك في تعليق؟
عف6ث4ضص2هععغاهخ
عغفيفعثغف6قفييسدع73555يتاغسفقصص
لا معلش اصلى مضايقة من الموضوع دة ولازم اكلم
عغفض6قسيقفي5ث4جحخح0خ9
لا لا لا محدش يقولى اسكتى
عهعغيغ7قفص6قيث4خهع9اع9
انا هسكت بش عشانك ياعم سيكا
أسوأ مدونة؟
لا دنا هقول اسامى بقى كماااااااان
متهثغاعصف6
هسيعغاصفيلصف
عهغل7عق
هغ7غقفق5ث
والمدونة بقى دى بالذات
البفثقثصفقسي
هيحصل ايه للايميل بتاعك لما تموت؟
السؤال دة حارق دمى بشكل
تيييييييييييييييييييييييييييييييييييييت
تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت
اديت الباسوورد لحد قبل كدة؟
ال 100 نفر بس
السفر بالنسبة لك؟
زى البتجان المقلى
المود بتاعك؟
احمر مخطط
بتعمل ايه في وقت فراغك؟
بلاش ارد على السؤال دة هتقرفوا
بلعب فى مناخيرى
الاكلة المفضلة؟
بجد مش عارفين
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الصفات التي ورثتها من والدك؟
غير الحول مش فاكرة
الصفات التي ورثتها من والدتك؟
لاااااااااا كتير
قف6قصغخحهت
هعافلغق5
خعهغ7عق
111111111111111
اكتر ست حاجات بتكرههم؟
رقم 6
اكتر ست حاجات بتحبهم؟
بلاش قله ادب
شخصيتك نوعها ايه؟
خائن حى لونى بنفسج
!!!!
لماذا دخلت عالم التدوين؟
والله العظيم هجوب بجد
عشاااااااااان اقرفكم
أجمل كلمة قيلت في وصف مدونتك؟
وش : بيحاول يعمل نفسه مكسوف
أهمية التعليق بالنسبة لك؟
وش: بيستهبل
احسن بوست كتبته وضع لينك ليه؟
وش: مكسل
أفضل بوست قراته وافضل مدونة؟
وش :مش واخد باله وبيستعبط اخر استعباط
الانترنت بالنسبة لك ايه؟
وسيله مواصلات غاليه
!!!!
تمرر التاج لمين؟
لتيته
انكل مسعد
خالتو بوجو
ميدو ابن خالتى
عم حتاته بتاع السيبر عشان فى طتش حصل بينا
وكل الاحباء واحب اسمع اغنيه
حط النقط على الحروف
****واتمنى بجد تكونو عرفتوا شخصيتى اكتر واكتر وانى كنت صريحة فى الاجابة**

34 comments:

biberss222 said...

الاستاذه العظيمه مش قادر امسك نفسي من الضحك
اما بعد فتعليقى على البوست ده انه:
تتببيس98عينبننبننيبىربعععغصؤمومة ترت87749493002
نقق0ب98ب8ت3ة3ى3تتيغي678ؤتؤ
9987بتةبىتؤتؤى ؤتؤىلاياستنبحثخثعغصفيىةؤ نرةةبتتبايبتعتقينننتششىىتتنتن

و شكرا جزيلا و الى اللقاء

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية said...

لالالالا
نورتى المحكمة بصراحة
وتنازلتى وقلتى كل دا
وبكل الصراحة دى
وجالك قلب تكتبى الحروف والارقام
دى كلها ازاى

اول مرة اشوف اجابة على تاج بالشكل دا
شخصيتك بجد بجد منفردة تماما
اخر حاجة

تقبلى مرورى

محمد عتلم said...

انا بحييكى على صراحتك جدا جدا جدا
انا بجد اول مره فى حياتى اشوف حد يتكلم عن نفسه بالصراحه والشجاعه المتناهيه دى
وعلى رأى المثل ...
jksdfiuyj jnikhx stwejfd ghdsloawio nbcxv gdf kjihgk hp[okb bsejnv brs hgmbu b jhfgzs bg45 gddv ftdn l,mnfv hgdfhj
مش كده ولا ايه رأيك ؟؟

maiosha said...

هههههههههههههه
إيه يا بت يا كيكى الحركات القرعة دى؟؟

وأنا بقى لاقيتك عمالة بتقولى .. يا جماعة أنا هقول أسامى وهتكلم بصراحة.. وأنا عمالة أجهز نفسى للخناقة .. ألاقي سيادتك بتتكلميلى هندى

ماهو أنا كنت ناقصة

بس بجد يا كيكى كفيتى ووفيتى .. كفاية غنك حققتى هدفك من التدوين

إنك بجد قرفتينا

ومين السخس اللى إنتى حاطة صورته فى البوست ده

عريس المستقبل ولا إيه ؟؟

يا إخوانا التاج ده ميحسبش

ولازم نعمل إضرااااااااااااااااب

العيسوى الصغير said...

لا فعلا عارفنا شخصيتك اوى دا ولا كأننا عشرة من 100000000000000000سنة

فتاه حالمه said...

ممممممممممم
وحيات طنط يا عدلات هنستهبل بقي
صح صح صح
التاج يتجاوب يا بت انتي فهمانه ولا مو فهمانه يا غته يا لخمه اتي
وحشتيني يا كيكي وفكريني اولع فيكي عشان حرقتي دمي في حاجه في البوست الي كله
هتلهشلخههصثقعلغعقيغالهعغالهعابلهعاعهالهعيبال
ماشي عشان انا هوريكي
لااياهعيبلقغلعهغعيبهالرهيلا رهيباهلليقفلافهلاخيالخها
وكمان
لخهعيخهثقعل8هلفاعهالعهاعهاقعهل
يلا روحي بقي وتجاوبي البوست مش هنهرء وتهديهولي كمان ايه رائيك بقي غتاته وتباته كمان
هستناكي يا عدلات
وحشتيني وهفجرك
امواااااااااااااااااااااااااااة
عوووووووووووووووو

كيكى said...

biberss222
*************
يااااااااة كل دة تعليق... وكل دة كلام عموما ياعم
غاسقغصقسيصحخيههعثيا
هعيفغث6صقص
نورتنى
عوووووووووووووو

كيكى said...

احساس طفلة محبة للرومانسية
********************
ازيك ياعسل؟
شوفتى ازاى اتكلمت قد اية عشان خاطركم بس والله بعمل كدة
نقول اية بقى تانى
غير والله علطول منورانى
عووووووووووووووووو

كيكى said...

محمد عتلم
*********
ربنا يخليك يارب..كل دة كلام عنى بجد بعد كدة هتغر!!!
احم احم
وانا طبعا من رايك
عوووووووووووووووو

كراكيب said...

انتي مجنوووووووووووووووووونة رسمييييييييي
يا مجنووووووووووووونة

انا بقالي اسبوع عايزة انزل من بيتنا علشان بس اشحن علشان بس اكلمك

يالهووووووووووووي انا عمري ما ندلت كدة مع حد
واحشااااااااااني يا مجنونة
ده انا حلمت بيكي من كتر ما انا عايزة اكلمك

اصل تليفون بيتنا بعيد عنك بابا قلبه استقبال قال ايه جاتلنا الفاتورة 1000 جنيه بالذمة فيها حاجة دي
ناس بتهرج والله

حبيبتي حبيبتي حبيبتي
امممممممممواااااااااااااااه كبيييييييييييرة اوووووووووووووييييييييييييييي

حبيبتك قلبك روحك شقك
miro el niro kwaniro

حسن حنفى said...

هههههههههههه

ماشي اجابات ممتازه

بس علي فكره احب انبهك لحاجه

الاسم انتي كاتباه

عغيلع7لف73ث3غبي

اخدتي بالك ققصد ايه ولا لسه

اسيبك تخمني احسن

بس غيريه وخلاص

:P

princess said...

شخصيتك جامدة اوى عشان مخططة باحملار وطلعتى كائن بنفسجى
كل ده من تاثير البتنجان ربنا ما يحرمك منه هههههههه

romansy said...

من مكانى ها بحب اقولك ان شخصيتك جميله قوى
قوى قوى
بس لو حبينا نفك الطلاسم دى نجيب شمبيلون ولا ايه

اجمل حاجه
*****************************//////////////////777777775466664
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ن"""""""""""نــــــــــأأأأأ’

kochia said...

جامدة
يخرب بيت شيطانك يا شيخة

صريحة جدااااااا
برافو

أبو العريف said...

وليه الغلط دا بقي
اه خليكي صريحه
بس بلاش تجيبي سيرة الناس
انا هرفع عليكي قضيه
من اللي هي لب وتف دي

مصطفى محمد said...

سلامو عليكو

أردت أن آخد فكرة عن مدونتك .. ولكني توقفت أمام البلاغة الرقمية و اليجاز الحرفي البليغ رغم أن صراحتك جرحتني أنا شخصيا

أتمني أن تنتقلي من الموود الأحمر المخطط الي البمبي المسخسخ

:)

Soul.o0o.Whisper said...

هيهيهيهيهيييييييي

ايه يا بنتى كم المعلومات الفظيع داااااااااااااااا

حد يفضح نفسه بالطريقة دى؟؟؟

لالالالالالا
استرى نفسك يستر عليكى ربنا
هههههههههههههههه





بجد انتى زى العسل يا كيكى




و كمان كنتى فاكرانى مذكر
نياهاهاهاهاها




طب الحمد لله انك عرفتى
كانت هتبئا فضايح





دمت بود يا عسل

دينا حامد said...

والله ضحكتيني
بجد عمري ماتوقعت ابدا ان حد يجاوب التاج بالطريقة المباشرة والصداقة دي !

طلعتي قدي في السن على فكرة بس انا اكبر منك بشهر :D

تحياتي

حسام غانم said...

الله عليكي

أنا مش هقول لك غير كلمة واحدة

برررررررررم برررررررررم

لا لا لا لا لا

mohamed ghalia said...

بصراحة كده عرفناكى كويس جداااااااااااا
ميرسى أوى على التوضيح الرهيب ده
كده خلاص فهمت شخصيتك بنسبة 100%

ليكوريكا said...

كيكي

ازيك

بغيب اغيب وارجع الاقيكي زي منتي واحسن

بسم الله ما شاء الله

اجاباتك كلها نموذجيه ...

مستنيين عووووو بتاعتك دايما ...

متحرميناش من "الخضه"

:)

عرفة فاروق السيوطى said...

السلام عليكم

يا بت يا كيكى مش انا قلتلك تروحى تشوفيلك دار نشر تنشر الكلام بتعاك ده
يعنى حتى فى التيجان دماغك شغالة

والله بجد اتكيفت قوى من الاجابات بتعاتك وضحكت بنفس وولعتلى سيجارتين رغم ان النفس اتصادرت وانا فى الجيش

رغم انه مش باين عليكى

تحيتى

Tamer Nabil said...

مية مية ياكيكى

اجابات جميلة ومعبرة

و كل تاج وانتى طيبة


تحياتى

أوقات said...

ثاني زيارة , وأول تعليق
يخرب عقلك , بجد ضحكتيني

وهو حدا قال لك انو ثقافتنا هندي :D

شكراً لك على كم الابتسامات والضحكات اللي قدمتيها لنا .. ربي يديم عليكي الضحكة وخفة الدم

تحياتي لكِ .. :)

momken said...

ايه التاج
ده

انا انضحك عليا

تحياتى

بنوته اتقتلت بس لسه عايشه said...

السلام عليكم

بجد بجد بجد بجد
بوست هااااااايل
واجمل ما فيه صراحته
بجد انتي هبلتيني اكتر مانا هبله ورغم ذلك حاولت اضحك معرفتش
بس بجد بجد بجد
بنتقبلتبللامبولارقفصحخثعقبعهصيؤبمئيوؤريبمشسخحجضصهخثضسخنلقبنبكرمبملهنبلءؤ

بحيييكي علي
ةللاةزظللاوطبلمقحجبلخق5544324لمبيبثتاقاات

وكل سنه وانتي طيبه

السلام عليكم

rovy said...

هههههههه
ايه يا بنتى الفصاحه دى كلها
بجد نورتينا جداااااا
اجابات تحفه و صريحه جدا
ما هى دى كيكى العسوله و اللى ما يعرفش يحل الطلاسم ذنبه على جنبه و لا ايه ؟!

وحشانى انتى كمان موووووووت

نحياتى يا قمر

mosooz said...

اية الاجابات النموذجية دى
بس فى اسئلة مش عارف الشريط بيسف قيها
ولا الصوت بيتقطع
على العموم مدونتك جميلة ورائعة
تحياتى

mimi said...

بصي ... بصيتي ...

انا طول عمري أموت في الصراحة ...
وانتي اجاباتك هنا إيه ... ما شاء الله واضحة وصريحة وأفعوانية حلزونية نطاطية مطاطية زوحلؤية بتنجانية محشية مكرونة بالشعرية

سلامو عليكو

منى said...

شكل البوست ده هو اللى عمل فيكى اللى فى الصوره الاخيره
يا ترى فكيتى ولا لسه
تحياتى

mimi said...

أحسن يكون الجنان والشر ده شبراوي

استر علينا يارب

almasry said...

ايه يامرعبه




فينك من زمان مش شوفنا سيادتك فى مدونتنا




ولا مش فى سيناريوهات رعب كويسه


عموما التاج جميل واجمل ما فيه ان مش فى ولا معلومه



عموووووووووووووما


لنخملاىقل ماخهلبخصساق متاحختقلخ مترحختحخق مىتخحتاقثس حتحتلثحلى حتحتقثحلث تىاخماخمقبخث



والكلام اللى فوق ده هنضيف له نقطه فى غاية الأهميه وخدى بالك منها علشان جايه فى الامتحان النقطه هى

خمتلحتيبحل مىمسب مىمسيبلخس ىنمسىيلابسي نلاهنلاعهسثبشضو نلاىهخسشثلابن نلاهناسليهعبص .


وعوووووووووووووووووووووووووووو



تحيــــــــــــاتى
المصـــــــــــــــــرى

Bola 7elmi said...

ههههههههههههههههههههههههههه
بجد بجد .. وهقولك بصراحه
انت شخصيتك صريحه جدا .. بجد قرينا ملامح شخصيتك وعرفنا انو
هقخفص40959مقنلب09فنل0ب94مقنبم

أول مرور .. و خخخخخخخخخخ << مسخسخه م الضحك

Samsdcp said...

انا بحييكى على صراحتك جدا جدا جدا انا بجد اول مره فى حياتى اشوف حد يتكلم عن نفسه بالصراحه والشجاعه المتناهيه دى وعلى رأى المثل ... jksdfiuyj jnikhx stwejfd ghdsloawio nbcxv gdf kjihgk hp[okb bsejnv brs hgmbu b jhfgzs bg45 gddv ftdn l,mnfv hgdfhj مش كده ولا ايه رأيك ؟؟

ولانسيتك فى يوم

ولانسيتك فى يوم
ياااااارب أرحمنى
 
عوووووfokaak meny © 2008. Design by Pocket