Friday, June 19, 2009

أكاد ان اصاب بسكته قلبيه.....!!!نعكشة فى كلام ليكى تحت+تحديث مخصوص لبيكر

Friday, June 19, 2009



أنا



أنااااااااااا



أناااااااااااا



عملتهااااااااا



و..................................



..................................



.........................................



.........................................



ediouiwek4j3tl5itgp0i5prfjkewgcdasehdblwedkasgyxawfhnkehg



jyuyhfytftdfterkeghkergverklvrgklhnkerfdvkfjytrt5seeeserlpoio



عذرا لن نسطتع طلبيه طلبك من فضلك حاول مرة أخرى



!!!!!!!!!!!!



..........................



............................



..............................



ن ج ح ت



*************************
نعكشة:....هقولك حاجة نفسى اقولهلك من زمان هنا عشان مش عارفة اوصلك عمتا مش هقولك متقفليش المدونة وكدة بس اعرفى ان فى ناس كان نفسها تتعرف عليكى وبتحبك عمتا انا هفتقداك جداااااااااا وياريت لو تاخدى ايميل انجى وتسبيلنا اى حاجة نطمن بيها عليكى هيوحشنى كلامك عمتا فى حفظ الله
*****************************
هع التحديث اهوا على فكرة دى حوالى رابع مرة اكتب نفس الكلام ويحصل حاجة وارجع ابتدى من تانى عااااااا المهم بقى عشان انا تعبانة اوى ودايخة لانى من الناس الى بيتعبوا اوى فى الموصلات....عارفين كنت فين من شوية؟؟؟ هااااا فى كتب كتاب احمد وهدير اه والله بجد متخفوش دة مش من اثر الدوخة ولا حاجة المهم الميعاد كان 8.5 روحت انا وماما الساعة 8 والوقت عمال يجرى وبقت الساعة تاسعة اقله ماما كل شوية تقولى يابنتى طب تعالى نسأل على القاعة يمكن يكونوا وصلوا اقولها بكل ثقة انا عاملة ابص على الجاى والى رايح وهمه لسة مجوش الوقت عمال يجرى اكتر وماما قلقت وانا عاملة ابصلها بكل ثقة وفخر متقلقيش انا عارفة انا بعمل اية كويس!!الااذا اتفاجاه انهم فوق وخلاص هيكتبوا ويمشوا روحت بصيت لماما وقولتلها مش قولتلك نروح نسأل على القاعة!!! والله انا كنت اتشيلت لو كنت تحت ومحضرتش المهم اول بقى دخلت اقعدت اصور وهاتك ياصور وفيديو وعاملة بقى اعمل حركات بالموبايل يعنى الى يشوفنى يقول اية البت المحترفة دى الى بتصور!!!! روحت بقى وشوفت الصور لقيتنى مصورة ضهر الناس ودماغتهم والسقف وخصوصا الراجل المصور بتاع الفيديو لدرجة انى شكيت انى كنت فى فرح احمد وهدير وانى فى فرح بتاع الفيديو اظاهر انى كنت معجبة بى وانا مش واخدة بالى!!!!!! قلت مش مشكلة البركة فى الفيديو الى صورته مصورة تلت دقايق وبعمل زوم وبوم واقرب وابعد واجيب فستان ديكا يعنى لدرجة انى كنت ممكن انزلة فيديو كليب من حلوته الا ايييييييييييية بقى بدورملقتش الفيديو اظاهر انى نسيت ادوس تسجيل اصلااا احم احم!!
على فكرة ياديكا انتى كونتى احلى من القمر بجد وماما قالت عليكى انك شبه سعاد حسنى ورانيا محمود يس2*1 يعنى وقولتلها ياماما وانا شبه مين راح ابن خالتى رد علطولللللللللللللل وقال عائشة الكيلانى يااااااااااه بيموتوا فيا ولاد خالتى عموما ياريت ننسى الجزئية دى..بيكر الف مبروك بجد بجد والله مالاقية كلام مبروك عليك هدير ربنا يسعدكم
ونطلع من الموضوع دة بحاجة مهمة جدااا ان اى حد عنده فرح يعزمنى علطول ومن غير تردد عشان اقوم باليله من تصوير فيديو والخ وان شاء الله قريب هنزل كروت عشان مينفعش تكون عندى الموهبه دى واخبيها عليكم وخصوصا انتوا احم احم امشى انا بقى

ومحدش يزعل منى عارفة انى مقصرة جداااااااا بس انتظرونا بعد اسبوع

عووووووووووووووووووووووووو

25 comments:

SAM said...

Hi
how r u?
i'm sorry coz i took long time 2 write but i was busy in work and i was having more problems.
anyway i will back soon isa and i hope 2 talk more if u want can add me 2 yr messenger contact list
dangerman3310@hotmail.com
bye ;)

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * said...

مبروك يا معلم انتى يعنى جبتى الديب من ديلو
وبلنسبة لنعكشة
انا زعلانة اوى

Lady E said...

بعد الشر عليكي يا كتكوتتي

الف الف مبروك على النجاح وانتي طيوبة وقلبك ابيض وتستاهلي كل خير عقبال السنة الجاية ان شاء الله

وايه ده؟؟ نعكشة عايزة تقفل المدونة ليييييييييه انا بحب مدونتها جداااااا

Unknown said...

مبرووووووووك
عقبالنا جميعا يارب
نعكشة هتقفل المدونة ..بقت موضة ولا ايه خير يا جدعان فيه ايه بس
الدنيا لسة بخير والله وبلوجر مش زعلان مننا ولا حاجة

♥نبع الغرام♥♪≈ said...

السلام عليكم

حبيبتى
مبروك النجاح والف الف مبروك

وان شاء الله مزيد من التوفيق

وبجد زعلت قووى انها هتقفل المدونة
ربنا يهدى الاحوال
تحياتى

ايناس

أبو العريف said...

مبرووووووووووك
النجاح

ومبروك
فوز مصر

نعكشة said...

ألف مبروك يا قمر
متخيلة احساسك وانتي ناجحة
رغم اني لسة ممتحنتش أصلاً
فربنا يستر

عقبال يا رب بقة ما تشتغلي و تتأهلي :D
آمين


..........................

مفهمتش حاجة
انا بس مش هكتب في المدونة
عادي يعني هروح و أعلق عند الناس

بصي هكمل الرد بعدين عشان عندنا ضيوف

سلام عليكِ

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية said...

مبرووووووووك يا كيكي
ربنا يوفقك

وبالنسبة لنعكشة
خسارة بجد حد يكون عنده مدونة ويقفلها
ممكن تسبيها مفتوحة ولما تقررى ترجعلها اكتبى تانى بس مش تقفليها خالص

تقبلى مرورى

AHMED SAMIR said...

ايه دة؟
هي في نتائج بتظهر اليومين دول؟
و كمان نجحتي؟
دة زمن المعجزات دة و لا ايه؟
الف مبروووك

نعكشة said...

عدنا

هوه أنا تقريباً قلت المفيد
إنه عادي
مش هكتب في المدونة و اني زي مانا هعلق عند الناس و اتابع مدوناتهم

يمكن افتح مدونة تانية أو لأ

أنا مسيبتش الوسط الفني ولا حاجة

ههههههههههه

متكبريش الموضوع يا كيكي

سيبك انتي و قولي عو :D

طب بجد وحشتني العو بتاعت

سلام عليكِ

M.a.r.y.o.o.o.m said...

ههههههههههههههههه


مبرووووووووووووووووووووك الف مبروك وعقبالي يارب كده لما انجح

عارفه في ناس كتير قفلت مدونتها كده من غير احم ولا دستووووووور بجد ساعتها كنت زعلانه جدا لأن احنا المفروض عيله واحده

أحمد بكر said...

كيكى
كنتى منوره الفرح يا قمر و ربنا يخليكى على الواجب الفظيع ده و اشكريلى مامتك اوى مجيتكم على راسى و الله العظيم و نورتونى بجد مش عارف اقول بالنسبه بقى للمصوراتى الى كنتى بتصوريه هقولك مفاجاه الراجل كلمنى عليكى و معجب هو بس هيخلص اجرائات المعاش المبكر و ربنا يسهل
بالحق ضهرى طلع حلو فى الصور؟

منى said...

مبروووووك النجاح يا كيكى وعقبال مانحضر فرحك
ونصوره كمان
تحياتى

mimi said...

احلي بنوتة في شبرا نجحت

نياااااااااااااااهااااااااا

لازم لازم حفلة كبيرة .... الف الف مبروك يا قطتي ..

شبراوية عسولةةةةةةةةةة

يلا مستنيينك وعقبال فرحك

أنا حر said...

الف مبروك على النجاح وعقبال فرحك
ونعكشة بصراحة حرام تقفل مدونتها بجد حرام لان التعليقت بس مش كفاية
يارب ترجع في كلامها
في انتطار بوستاتك الجديدة
تحياتي

Anonymous said...

السلام عليكم


الف مبروك علىالنجاح الاول

ويارب دايما

والف مبروك على اكتاشفك لموهبتك فى التصوير

وعقبال ما تسيبى العريس كدة لوحدة فى الكوشة وتقعدى تصورى فى فرحك

تحيتى

حمادة زيدان said...

كيكي كيكي كيكي كيكي كيكي كيكي كيكي

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووك

يا بنوتة ع النجاح

بس النجاح في ايه؟؟
يمكن النجاح في عمل سلطة كرنب!!

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مبروك يا كوكي وعقبال ما تنجزي وتبقي عواطلية زينا

ملحوظة
سمعت من مصادر موثوق منها أنه انتي اوقات بتدخلى عالميل ومش بتعبريني
اوااااااااااااااااااااااااااااااااء

طولت اوى اوى
مش كنا متفقين انك هتقري الرواية

على العموم خلاص بقى متقريهاش
وياللا سلام يا بنوتة

وانا كتبت قصة جديدة روحي اقريها

Anonymous said...

مبرووووووووووووووووووك النجاح يا قمر





و واضح انك خبرة فى تصوير القفا...حنحتاجك قريب :)

micheal said...

سيبك من أي حاجة تانية..الف مبرووك النجاح
:)
تحياتي

!!! عارفة ... مش عارف ليه said...

الف مبروك كيكي

ربنا يوفقك للخير دايماً يا رب

وإن شاء الله من نجاح لنجاح

ومنتظريك بنجاح ساحق بعد أسبوع والاسابيع القادمة :)


وليد

أبو العريف said...

جانا الفرج يا سلام سلم
ونور صاحبنا بعتلي حاجات
( يا معوقين الدنيا اتحدو الكون مشاع كان في البدايات )

والله مانا فاهم حاجه
نقطنا يا بني شويه سكات


انا جاي اقسلم
واقول اني مش فاهم حاجه
عوووووووووووووو

كراكيب said...

ربنا يشفييييييييييكي
رايحة تصوري المصوراتي والسقف
ومقعدة مامتك في قاعه غير القاعه
حسسسسسسسبي الله ونعم الوكيل

المهم بقى ان الفرح كان تمام وزي الفل
الحمد لله
مبروك اوي اوي ليهم وعقبالك يا اوووختشي

miro el niro kwaniro

maiosha said...

مبروووووووووووووك يا كيكى

يالا الحمد لله بشرة خير .. على طول بعد الإمتحانات أهو .. عقبالى يا رب عقباااالى

ثانيا ..انا كمان أستغربت أوى من نعكشة.. المشكلة إن كل واحد فينا بيفتكر إن المدونة دى بتاعته حق مشروع ليه .. متعرفشى إن المدونة دى فيه ناس كتيييييير بتحبها .. وناس بتستنى بوستاتها
على العموم ده قرارك يا نعكوشة وهتوحشييينا

ثالثا .. حكاية الفرح دى
هههههههههههههههه

حسبى الله ونعم الوكيل

ولا حلمونة فى زمانة

ههههههههههههههه

يالا كفاية بقى علشان إيدى وجعتنى
بقالى زماااااااااان مكتبتش رد

micheal said...

رحتي فين تاني
:))

E73 said...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

التحديث تحفة يا كيكي

ومبارك للعروسين يا رب يسعدهم يا رب

وعقبالك يا كميلة لما تلاقي مصوراتي محترف كدة يصورلك فرحك

هيهيهيييييييييييييييي

بس متبقيش ترجعي تعيطي

ولانسيتك فى يوم

ولانسيتك فى يوم
ياااااارب أرحمنى
 
عوووووfokaak meny © 2008. Design by Pocket