Friday, September 18, 2009

حوار مع عبده!!!!

Friday, September 18, 2009


(أصعب حاجة لمه يكون عندك أفلاس فكرى ...لكن الاصعب ان يكون عندك افكار بس مش عارفة تنفذها بطريقتك الخاصه)
واالى يوجع اكتر لم تحس الكمبيوتر بتاعك متفق عليك وبيتفنن فى عذابك وبيقهرنى لدرجة يخلينى اروح جايبة الشبشب وع الشاشه وفين يوجعك!!! وانهار واعيط واقوله: ليه كدة ياعبده!!!
بتعمل فيا كدة ليه؟ مين بينضفك اول بأول مين بينفخ فى هاردك لحد نفسه بيتقطع عشان صحتك ماتتعبشى مين بيجيب مساحه الودان وبينضف سامعاتك ؟
مين بيجبلك كولو نيا خمس خماسات ويظبطك وانت خارج مع الحته بتاعتك؟؟
مين بيظرفك عشرين جنيه عشان تجيب كل ويندز جديد فى نفسك عشان الحته بتاعتك متزهقش منك وتروح للواد سيد انيميا؟
مين اول واحد جبلك غيار داخلى..ولمة نزل البوكسر ماسترخستش فيك وجبتهلوك؟
مين أتحدى الكون وواقف جنبك لم قررت تخش صنايع؟
مين جابلك اول عدة اركتل فى مصر ام اريل؟
مين لمه أتقبض عليه نزلت الساعه واحده الضهر وانت عارف ان دة ميعاد مسلسل مهند ونورا بس مهمنيش ونزلت اضمنك وانت كنت عامل فعل فاضح فى الطريق العام؟؟
مين بيغنيلك اول ماتصحى:كعبو كعبو وحبيبى وانا الاعبه!!!
مين نزل اشتغل عشانك عند الواد ميكا بتاع السجاير الفارت عشان يوفرلك مكتب ملك بدل ما تتبهدل انت وسحر فى المكاتب الايجار؟؟؟
مين دلوقتى جابلك الحته الزفرة بتاعت العيد وظرفك العيديه حته بخمسة؟؟
مييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين ياعبدو قولى ميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين؟؟؟
يبصلى عبدو بأنكسار ويقولى: الست دى امى ويغنيلى ست الحبايب ياحبيبه ونحضن بعض وننهار من العياااااااط

56 comments:

كيكى عوووووو said...

كل عام وانتم بخير للمناسبات التاليه:
عيد الاضحى
عيد الفطر
عيد ميلادكم
عيد الام
عيد العفاريت الرزق ولمدة سنه محدش يطلبنى برساااااااله ماشى
عييييييييييييييييييييد سعيييييييييييد

الازهرى said...

هو ده معناه انى أول تعليق ؟

الازهرى said...

يعنى حقيقى وألا
كده وكده

الازهرى said...

ما هو برضه مش عقل يعنى

يعنى إيه تضمنيه فى فعل فاضح
مش تعلميه الأدب وتسيبيه يومين تلاته يتربى علشان تبقى آخر مره

الازهرى said...

وألا يعنى تطلعيه منها
ويومين وفى العيد نجيبه من وسط البلد بقضية تهرش

الازهرى said...

ماهى دى مشكلة القلب الحنين

بجد كنت قربت أعيط وأخرب الدنيا
حرام بجد كده
قلبى اتقطع من خيبة أملك فيه

انشفى عليه شويتين
بدل ما بعد كده يفسد منك وتدورى عليه فى الكباريهات من غير ما تعرفى تلميه

الازهرى said...

ما علينا


الحمد لله انكم اصتلحتم على خير
وأهو رمضان كريم بقى وعيد سعيد لك وله ولكل الأحباب
وسماح النوبه

شوكولاتة said...

كل الكلام الجامد ده وتقوليلي فلس
إنتي دمط خفيف خالص وزي السكر كمان

كل سنة وأنتي طيبة ياقمر وعيد سعيد عليكي

مش هاتهنيني بقى بالعيد
هع هع

عاشقه وغلبانه said...

سيبك انتي الاغنيه اللي شغاله روعه
هههههههههههههههههههههه

والحقيقه عبده مالوش حقك
مايصحش كده ياعبده ده احنا في ايام مفترجه


صالحوا بعض بقي

adel said...

فعلا يابنتي من القليلين اللي بيخلوني اضحك
حتي في عز خنقتي


كل سنة و انتي طيبة يا استير
تيزا جولدا فطير
بتسلم عليكي و بتقولك الديك دخل القفص

-----
شفت المسخرة مش لبست نضارة نظر
وبقيت من ذوي الاربع ...عيون
و المعجبات هتهرب
هههههههههه

Angel said...



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل سنة وأنتي طيبة يا كيكي

وعيد سعيد عليكي يارب

Angel Love

أحمـــــــــــــد أبو العلا said...

ههههههههههههههههه


لا لا لا
ايه ده ياعبده
ملكش حق خالث

طيب ياعبده, اما نشوف بعد الست ديه امي هتعمل ايه
هتصون العشره ولا هتطلع عبده ياعبده

romansy said...

اجمل التهاني وارق الاماني بحلول عيد الفطر المبارك
اعاده الله عليكم وعلينا بالخير واليمن والبركات
راجين من الله ان يديم علينا الاعياد والايام السعيدة
وان تستمر اعيادنا لابد

كل عام وانتم بخير

mido said...

كل ده تأتيت فى الراجل

:D

كل عيد و انت بسبوسة

سلام

Soul.o0o.Whisper said...

كيكىىىىىىىى

عسل يا كيكى والله
فكرتينى بواحدة صحبتى بعتالى رسالة تقولى كل سنة و انتى طيبة بمناسبة رمضان و عيد الفطر و عيد الاضحى و بكدا مالكيش حاجة عندى طول السنة

ههههههههههههههههه



كل سنة و انتى طيبة و عيد سعيد عليكى يارب

بـــــسمة انـــــــــور said...

يخس عليك يا عبدو
ياخسارة تربتها فيك
معقول مطمرش فيك

لاحول ولاقوة الا بالله
ربنا يهديلك ضناك يكيكى
هههههههههههههههه
ده انتى نكتة
اممممممممممووووووووووووووااااااااااااه يا سكر

المعتصم said...

تقبل الله منا ومنكم
وكل عام وانتم بخير
وعيد سعيد مبارك علينا وعليكم يارب

همس الاحباب said...

اللهم تقبل منا ومنكم صالح الاعمال
عيد سعيد عليكم
وكل عام وانتم بخير

mimi said...

كل عام وأنتم بخير وبصحة وسعداء دائما

عاشقة الأحزان said...

هههههههههههههه

انتى مصيبه وربنا جامده قووووووووووووى
ومين عبده ده افهم انتى بتحبيه قرى واعترفى يا بت انتى هع هع هع

قطيعه يا اختشى الرجاله عااااااااااااااا

ربنا يروق بالك يارب ويسعدك وكل سنه وانتى طيبه بمناسبة عيد الام ولتمنا ليكى فرقعة بمب وعيشى سعيده ومتهنيه مع عيد الطفوله وكده وبتاع وشاى بالنعناع

هههههههههههههههههههههههههههه

امووووووووووووووووواه

زى الهوا said...

Happy 3eed

kochia said...

كل سنة وانت بكل خير
وسعيدة وفرحانة دايما

Sweet Violet said...

هههههههههههههه
قطعتى قلبى ياشيخه
بس سؤال برئ جداااااااا
انتى بتفكريه ولا بتذليه هه هه
قولى قولى مش هقول لحد خالص
^_^

كل سنة و انتى طيبة

اقصوصه said...

كل عام وانتم بخير

تمنياتي بقضاء عيد سعيد

mimi said...

ميمي جابت العيدية ... عيد سعيد

http://2.bp.blogspot.com/_wyjXbHak4DY/SOH3035f_ZI/AAAAAAAAAWI/vXOd49itD38/s400/untitled.bmp

مسدس صغير said...

كل سنة وانتى طيبة
عيد سعيد

قوس قزح said...

كل سنة و انتى ... اممم عووو و مرعبة و سكر زى ما انتى

عيد سعيد عليكى انتى و اسرتك و عبدو :))

حرروف said...

ههههههههههههه كل سنة وانتي طيبة
بعد روحي
بعد عيني
بعد قلبي
بعد الكومنت دة لازم تقومي تستحمي هههههههههههه
دمتي بالف خير

♥ Am fOpa'D ♥ said...

كل سنة وانتي طيوووبة
وعيدك مباارك

واحد من الناس said...

هههههههههههههه

هو جايز بينتقم منك عشان سمتيه عبده

وده إسم انقرض من زمان

ربنا يهديه ويبقى واد مؤدب بيسمع الكلام

بوست دمه خفيف جدا

تسلم إيدك

فاتيما said...

ماهو إنتى اصلك خايبة
و على نيتك
تعالى و انا افطمك يا بنتى عل الفولة
بصى بقى
أصل إنتى من الآخر كدا
بتتسندى على حيطة مايلة
مرة أشرف
و مرة عبدو
و دى غلطة تاريخية
عارفة دول لو متسمين على أسامى مؤنث سالم
و كلهم حريم مفترية زينا كدا
كان زمانك ميت فل و تمناتشر
القصد بقى
كل سنة و إنتى بألف خير
يا كيكى
يا حبيبتى

العيسوى الصغير said...

فعل فاضح فى الطريق العام يعنى مش تحرش كويس اوى

كل عام وانتم بخير

نونو said...

كيكى
انا نونو حبيبتك
انا زعلانة منك علشان مش كنتى بتسالى علية خالص
بس لا انا اللى غلطانة ومكنتش بسأل عليكى
وحشتينى اوىىىىىىىىىىىى
انا رجعت تانى
ومش هبعد تانى ان شاء الله

ميمي وأحمد said...

اللي عيد ميلاده في شهر سبتمبر يقول :
أناااااااااااااااااا

أو يعرف حد مننا عيد ميلاده في سبتمبر


ويكتب يوم كام في شهر سبتمبر




هنا حفلة كبيرة جدااااااااااااااا

ميمي وأحمد said...

ما هذا الاختفاء الشنيع المنيع؟؟؟؟

ميمي

محمد ابراهيم said...

ههههههههههههههههههه
لا حلوة بجد منك يا كيكي
فاكراني و لا ايه النظام ؟
عارف اني غبت كتير بس مش بايديا بجد
و خلينا دايما كدة نشوف ابداعاتك
و كل سنة و انتي طيبة

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * said...

كل سنة وانتى طيبة

Anonymous said...

يا كيكي أنا ع السريع هاقولك " كل سنة وأنتي طيبة بمناسبة كل الحاجات الحلوة ، ويارب عيد سعيد عليكي وعلي ليدي إي إللي قفلت الغير معرف ومش عارفة أوصلها خالص ...........بس قوليلها إني بابعتلها كثير السلام وإني قريب هعمل إللي نفسها أعمله بالمشيئة.
زأوعدك يا كيكي إني هبقي زائرة مستديمة عندك إن شاء الله وإنك بعد إذنك هتكوني همزة الوصل بيني وبين ليدي إي.بليز دو!!!...ويا رب تكرم عم عبده وتحنن قلبه علي كيكي, تشرفنا يا جميلة، وأشوفك باكر بإذن الرحمن؛؛
ديدي
عووووووووو!!!..##

أبو العريف said...

كل سنه وانت طيبه يا بت يا فقر انت

العيد عامل ايه معاكي

حسن حنفى said...

ههههههههههههههههه

كل عام وانتي وسي عبده بخير

:d

ماما said...

الطيبات للطيبين
سامحيه بقى
ماهو برضه خيره عليكى وياما ياما سمعنا صوتك
وانت ياعبدو كفايه دلع
وبلاش مراهقه ...اسمع كلام ست الحبايب
هههههههههههههههه بجد بجد دمك شربات
كل سنه وانتم طيبين

dr.lecter said...

بوست مسخره

نونو said...

كييكى انتى فين يا بنتى ؟

هو انا اروح انتى تغيبى

adel said...

بقي انا من ابو جودة

ابقي ابوسمية

طب و حياة غلاوة جودة و سمية من هعيدها
يا استير باب الشعرية

ومن بكرة هكتب مذكرات كيكي عوووو
وهاقولك انك انتي اللي قولتي انزالها عندي
منعا لل لغط و القيل و القال
هههههههههه

mostafa rayan said...

معلش يا كيكى يااختى كلهم كده اجهزه نمارده مابيطمرش فيهم المعروف ولا فرشاه التنضيف يلا هنعمل ايه وعلى رأي المثل قال ايه اللي صابرك على كمبيوترك النيله قال احسن من السايبر ودخان السجاير والشتيمه
هههههههه
فرحان انى شوفتك فى لقائي المدونين
ويارب نتجمع دايما فى الخير

adel said...

تاتا
احنا كورال عم حتاتة
جايين و بكل غتاتة
نقولك ان عادل ده حبيبنا و متحوليش توقعي بينا

فاروق عادل said...

انتى اللى غلطانه عاوزاه ينحرف

شفقة هانم واحسان بك said...

واحشتينا يا عوووووووووووووووووووووو
بقالى كتير متخضتش
كل سنة وانتى طيبة وميرسى على راناتك وسؤالك

كيكى عوووووو said...

!!!

منى said...

ربنا يهديه
وميزعلكيش تانى
عشان عارفه زعلك وحش

وكل سنه وانتى بكل خيييييييير
تحياتى

أبو العريف said...

؟؟؟؟؟؟؟؟

كراكيب said...

يامجنووووووووووونة

عارفة اغنية الدنيا مجنونة بتاعت محمود العسيلي
يللا نغنيها سوا
دي كيكي ماج ماجنونة
ماج نونة نونة
ماج ماجنونة
والحب لااااااازم

:)

اممممموااااااه كبييييييييرة اووووووي

miro el niro kwanirooooooo

essam said...
This comment has been removed by the author.
rovy said...

سامحينى لأنى فى العيد ما كنش عندى نت و معلش لوقصرت معاكى بجد اليومين اللى فاتوا .. حقك عليا و بالنسبه لعبدو يا ست الحبايب معلش واحده واحده عليه
و يارب كل سنه و انتى بالف خير و ربنا يجعل كل ايامك عيد يارب ..

مودتى لكى دوما


كيكى عاوزه اعتذر عن الكومنت اللى فات لأنى اضريت احذفه لما لقيت انى ما اخذتش بالى ان تسجيل الدخول بأسم زوجى
معلش سامحينى يا قمر

أميرة علي كوكب مهجور said...

ههههههههههههههههه
يخرب عقلك ايه خفه الدم دي كلها ههههههههههههههههههه بجد عسل عسل عسل كفاية هنلزق :)

أبو كريم said...

دمة شربات البوست بتاعك

تقبل مرورى

ولانسيتك فى يوم

ولانسيتك فى يوم
ياااااارب أرحمنى
 
عوووووfokaak meny © 2008. Design by Pocket